marți, 29 ianuarie 2013

Detalii, detalii...

Ce sa zic si eu, cu greu am reusit sa intru si eu in lumea asta a bloggerilor..Mi-a luat o ora sa caut un nume si pana la urma a iesit ceva. Acum ce va urma..ramane de vazut.:)

Incep prima postare cu o serie de detalii aflate din mers:

Unu:  Cum ma sa dai cartela de Cosmote cu 10 lei ( la metrou)? Sa aiba numar nou si 5 euro pe ea? Care e afacerea?

Doi: Din seria ''ba esti nebun?'', o baba din Rusia a furat un iPhone si s-a dus direct acasa unde l-a aruncat la gunoi. De ce? Pai nu prea poti sa impaci baba cu tehnologia si desigur femeia a crezut ca e defect pentru ca nu avea butoane. HA!

Trei: Metrorex si Craciunul..Ce sa zic, asteptam metroul si a venit fix unul colantat cu reni, saniute, etc..Bai nene, a trecut o luna de la Craciun, toti au aruncat brazii asa ca puneti si voi mana pe treaba si dezlipiti chestiile alea pentru ca nu vreau sa am un flashback de fiecare data cand iau metroul!

Da, cam atat momentan. Protejati-va de iadul alb! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu